Annons
Vidare till fagersta-posten.se
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

Insändare: Taxi Fagersta har en hög servicenivå

Replik på Rolf Blomgrens insändare den 11 december.

Fredagen den 6 december fick jag ett samtal ifrån dig, Rolf. Du kunde inte nå mig för att efter 16:30 så går vår telefonist hem och vi chaufförer får både köra och hantera växeln samtidigt. Anledningen till att du inte fick svar direkt, likaså alla andra som ringde samtidigt, var för att jag var upptagen med att redan svara de kunder som ringde samtidigt som jag körde kunderna som jag redan hade i bilen, något som du inte verkade ha förståelse för. I din text så nämner du att jag var "mycket irriterad och ovänlig" vilket inte stämmer alls. Jag var trevlig och försökte förklara för dig om hur vår situation såg ut medan du ständigt avbröt mig och inte tillät mig att prata klart.

Ensam bil i Fagersta med flera väntande kunder och precis vid skiftbyte. Du skulle få vänta i ca 20 minuter men det var inte acceptabelt enligt dig. Du uttryckte att det var skandalöst och att du skulle skicka en insändare till Fagersta-Posten, vilket jag svarade att det kunde du göra.

Brist på ledarskap och servicekänsla är inget som definierar Taxi Fagersta. Vi har en hög servicenivå där vi tar tar ett steg extra just för att hjälpa våra kunder, speciellt de äldre med färdtjänst och de som åker sjukresa.

Lukas Lukell, chaufför Taxi Fagersta

Anmäl text- och faktafel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel