Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Telia: Vi ber om ursäkt!

Svar på insändaren ”Släckt hopp – och tv!” (28/10). Det är väldig tråkigt att läsa att din pappas positiva inställning förbytts i besvikelse och frustration!

Annons

Det är dock lätt att förstå detta när man läser din beskrivning.

Tyvärr har vi just nu längre väntetid än vanligt i vår kundtjänst. Vi beklagar verkligen det och vi jobbar för fullt för att åtgärda detta så fort vi bara kan. Vi har nya medarbetare som just nu utbildas och vi räknar med att vi kommer att vara i ett bättre läge en bit in i november. Händelserna som du beskriver är naturligtvis inte acceptabla och särskilt då medarbetare som inte håller vad de lovar.

Att ”lova runt och hålla tunt” är, i kombination med felaktig information, en bedrövlig hantering som jag beklagar och ber om ursäkt för.

Jag hoppas att jag kan få kontakt med dig via insändarredaktionen så vi kan få löst detta ärende.

Har du något att säga?

Skriv en debattartikel.

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en debattartikel.

Skriv artikel

Mer läsning

Annons