Annons
Artiklar om
Kampsport

Snabba framsteg för Oscar – som upptäckte karaten sent

MMA-proffset åkte på tung förlust: ”Min näsa behöver vila”
Annons
Annons

The Mauler inför sin stora chans till revansch: ”Jag knockar honom i fjärde”

”The Mauler” får returmatch mot Jones

TV: "Bad blood"-mötet slutade i kramkalas – se huvudmatchen mellan Maliki och Isik här

TV: Här urartar MMA-matchen – kastar tandskyddet mot motståndaren
Annons
Annons

TV: Tränarens uppmaning under stenhårda revanschmatchen:"Go bananas!"

TV: MMA-debutanten straffade militären: "Kan han överleva detta?"

TV: Västeråsfajtern imponerade stort trots förlusten: "Hon klöser sig längre in i matchen"

Här är Västeråsarna som fajtas på historiska MMA-galan AK Fighting Championship

Bildextra: Frank Andersson är död – här är hans karriär och liv i bilder

Brottningslegendaren Frank Andersson har dött: "Hans hjärta orkade inte till sist"

Klart: Hermansson värvad till Bellator av MMA-organisationens president: "Skrek rakt ut"

Västeråsfightern Tobias Harila förlorade returmatchen – motståndaren friade till flickvän efteråt

Västeråsfighterns kaxiga löfte: "Kommer slå huvudet av honom"

Pontus Lund tillbaka i landslaget efter skadan – målet är VM: "Den känslan kom direkt efter skadan"
Annons
Annons

PPV: Se reprisen från MMA-galan AK Fighting Championship här

Se reprisen från MMA-galan AK Fighting Championship här

"The Mauler" frustrerad efter skadan: ”Jag har inget flyt just nu”

"The Maulers" bakslag – missar inplanerade fajten på grund av skada: "Sedan skadan inträffade har vi jobbat intensivt"

Nyligen JSM-guld – nu ska Widerström ta nästa steg med hjälp av tyskar: ”De har en annan stil”

Tillbaka på högsta nivå – nu jagar Hamberg medalj på EM: "Siktar på pallplats"

Västeråsarens succédebut som proffs: "Stoppet var för motståndarens säkerhet"

Tung EM-debut för Daniela Lundström – föll i första matchen

MMA-stjärnan rasar mot domarna i Hermanssons matcher: ”Ska inte sitta där och döma sin kompis”

Svenska MMA-förbundets ordförande om poängdomaren: ”Han dömde till Malins fördel”

Motståndarens tränare satt som domare – kan ha påverkat resultatet: ”Jag förtjänade 3–0”

”Herminator” fortfarande obesegrad – vann över superrivalen i Göteborg

Så ska Hermansson besegra världsmästaren: ”Att underskatta mig kommer slå tillbaka hårt”

Efter frånvaron – The Mauler med nytt UFC-kontrakt: "Ett av de bästa avtalen man kan få"

Här laddar Daniela Lundström upp med stjärnorna inför EM: "Betyder väldigt mycket"

Här är Harilas kaxiga utspel inför proffsdebuten: "Har aldrig mött någon som mig"

Här tränar OS-hjältarna i Arboga inför EM – AAK-tränaren hyllas: "En trygghet att ha Patrik med på mästerskapen"

Hermansson fick sin vilja igenom – möter rivalen efter hårda uppmaningen: ”Snacket går om att jag kommer åka på däng”
Annons
Annons

Efter hårda utmaningen – Malin Hermansson klar för fajt mot Cornelia Holm på Cage Warriors

Fyra fajters från Västerås Fight Club uttagna till svenska landslagstruppen i MMA

Glädjebeskedet för Västerås Fight Club efter succéåret – nominerade till årets klubb: "Att vara bland de fyra främsta av 700 är stort"

Nytt bälte gav tuffare motstånd – då stod Eriksson för EM-succé: "Visste inte vad som väntade"

Fajtern Malin Hermansson utmanar ännu en amatörvärldsmästare: "Ska sätta stopp för hajpen"

Erik Skoglund väckt ur koman: "Visat prov på många positiva tecken"

Riskerade bli blind efter proffsdebuten mot Fagerstafajtern – nu vädjar hon om hjälp

Efter hjärnblödningen – då ska Erik Skoglund väckas ur koman: "Fortfarande allvarligt"

Västerås Fight Club bäst på SM – här är den lilla klubbens framgångsrecept: "Har en unik stil"

The Mauler efter vännens hjärnblödning: "Man blir skrämd – så jävla tragiskt"

Nelly slog till på historiskt SM – hyllar landslagssyrrans tuffa sparring: "Hon brukar sparka mig i huvudet när jag är i köket"